Mina fötter gör ont.....!

.. men jag vägrar ta av mig mina inlines. De är de enda som har gjort denna dag uthärdlig - det faktum att jag kan swisha omkring i butiken, tyst och snabb. Jag tror stenhårt på denna idé!!!! Ska bara vänja fötterna vid att ha dem på :P

Och jag har faktiskt ramlat också - men inte pga av mina inlines utan pga av mina byxor som är lite för stora....ramlade helt enkelt av stolen som jag stod på för att komma åt att rengöra glassmaskinen (helvetes maskinen). Ont gjorde det och blåmärken kommer jag ha :( På insidan av låren - skit skoj. Jag hade ju preeciiis blivit av med den senaste omgången från flytten. Jäkla skit.

Inlines is the shit....och bra benträning också. Imorgon ska jag försöka åka till gymmet i dem och gymma lite innan jobbet. Om det inte spöregnar dvs. Vilket det gör just nu....bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0