Sent ute!

Jag som alltid brukade vara personen som var ute i god tid och som inte sköt upp saker. Vad hände med mig? Jag skjuter på att deklarera åt Idéhistoriska, jag skjuter på att fixa saker till lägenheten, jag skjuter egentligen på allt. Skärpning!

Anyways: härligt att åka inlines. Var lite orolig igår när jag trodde att min broms höll på att ta slut men insåg imorse att den var hur fin som helst, knappt använd (ehh....kanske liiiiite använd). Jag kan numera även bromsa i backar och svänga riktigt fint. Behöver dock en hjälm som skyddar bakhuvudet - annars kommer det gå riktigt illa omjag trillar baklänges. Inte för att det inte är skojit med hjärnskador - men det känns lite "last season".

Kommit igång med träningen också, lite långt uppehåll med allt djävulskap som min kropp gett mig på sistone. Men nu är jag tillbaks i sadeln. Måndag: 1 timmes simning. Tisdag: inlines och gymmet. Onsdag: inlines och 45 min simning. Toppen! Jag kommer snart bli fit igen. Summer fit.

Och på tal om fit: vår/sommar kläder och bikini? Kan man kanske hitta det för inte en as-dyr penning? Tomorrow we will see....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0