Inte ens liiite okej (igen)

Som alltid när jag står i Väsby - Rondellen är mitt största klagomål temperaturen i butiken. I somras då, när det var typ 30 grader ute och 33 grader i butiken - klagade jag över att det inte fanns någon luft som cirkulerade i butiken och skämtade med kollega J om att "det vore ju typiskt om butiken är tokvarm på sommaren och svinkall på vintern... hehe".

Ibland hatar jag när jag har rätt. Idag är det hela 14 grader i butiken. Det är inte ens liiite okej. Inte någonstanns. Jag känner mig som en istapp. Är kall om: händerna, fötterna, rumpan. Anledningen till att jag inte fryser om magen, armar och framsida lår längre är att jag står och trycker mig mot värmelementet - som är min bästis numera. Det är elementet Harald och jag. Och sätter man upp ena foten på det kan man växelvis värma ena foten - sen den andra. Nice!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny and...

Idag är det bara 12grader...brrrr. och jag som inte varit iväg för att köpa en till värmefläkt...dåligt av mig men det kändes inte värt att gå ifrån butiken idag i det här skitvädret.

2010-02-20 @ 20:22:27
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0