Det är ju i alla fall inte soligt ute....

..vilken är en klen tröst. Är lite små grinig och irriterad idag. Mest därför att jag verkligen inte ser fram emot att jobba på KMK i helgen, VERKLIGEN INTE. Skulle hellre ställa mig och jobba i Väsby 21 timmar än att jobba där i 12. Jag ställer mig frågan, varför envisas jag med att en helg i månaden åka inoch jobba på KMK? Det är ju inte som om jag är världens bästa vikarie för dem eftersom jag jobbar typ alla andra dagar i veckan på BOXX. Om planen var att försöka få in en fot där så går det smärtsamt dåligt i och med att de andra tjejerna fortfarande pluggar och kan i princip hoppa in lite när som. Där utöver så insåg jag imorse att jag faktiskt förlorar pengar på att jobba 12 timmar på KMK mot 21 timmar på BOXX (även om den förstnämnda arbetsplatsen ligger lite högre i lön). Så varför? Varför envisas med något som jag tycker är så pestigt jobbigt och tråkigt?

Borde kanske sluta. För jag kommer ju inte kunna ta några fler pass i sommar om jag ska försöka jobba så mycket som möjligt på BOXX. Crap.

Och eftersom jag känner mig lite små grinig och irriterad är jag också lite frustrerad över att bli inkallad på lediga dagar för att flytta. Mest för att jag ska behöva gå upp tidigt på morgonen och antagligen inte kommer komma i säng förän sent. Ingen, crap.


För att råda bot på detta tänker jag åka till gymmet. Ber en stilla bön för att inget ska börja göra ont ikväll och kör hårt. För när livet känns lite motigt - vad är då bättre än lite endorfiner?

Kommentarer
Postat av: Renae

Kanske för att det ser bra ut på en CV?

2010-03-20 @ 09:32:35
URL: http://www.baroquew.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0