Gnälla och bitcha

1. De hyr filmerna i en hel jävla vecka. Ska det vara så svårt att lämna in dem i tid? Vill de att man ska hålla dem i handen, ringa dagen innan de ska in och sen ge dem en godisklubba för besväret. Är du sen med filmerna är du skyldig oss en föreseningsavgift.

2. Jävligt lägligt SL, om det är strömavbrott så gäller inte resegarantin. Men hur är det om det är strömavbrott för att det brinner i ERT ställverk?

3. Jag är så in i helvete trött på Väsby-bor. Ja, merparten av alla i Väsby har 590 som lokat riktnummer. Men inte ALLA. Och om man inte kommer från den förbannade kommunen så är det förbaskat svårt att veta att är ni säger 72840 så menar ni 59072840. Idioter. (Och nej, telefonnumret går inte till en idiotisk kund. Men pröva gärna att ringa)

4. Jag växlar inte 500 lappar - inte ens om jag har växel för det. Bara för att få vara lite bitchig.

5. Jag säljer inte cigg. Du får gå de extra 10 metrarna in till ICA.

Det finns säkerligen mer. Det FINNS mer.

Om det inte vore för SL och kunder skulle min dag vara så mycket bättre. Jag är inte ens på humör för att berätta om hur trevlig dagen var igår. Inte det minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0