Mår ILLA!!!!

Allt kändes tipp topp på jobbet - är inne i en fas då jag inte tycker allt är pest - eller jo, i söndags var allt pest men då var det pms. Sen blev det lite jobbigt - och seg som jag är fattar jag 4 timmar senare varför.

Alla som mår illa av ordet mens sluta läsa nu.



Menstruationen är fucked upp sen jag satt in spiralen. Börjar smått, för att sedan öka och sen bara tvärstopp. Tvärtmot vad som är "normalt". Och ju mer jag blöder - desto mer illamående och trött blir jag. Bara illamåendet är piss. Allt är i olag.

(Jag ogillar föresten Gudrun Skyman - verkligen ogillar)

Men i övrigt är det inga problem med spiralen - den ger mig inga problem i övrigt - det är ju bara lite jobbigt att efter 12 år av att lära känna sin menstruation behöva lära känna en ny menstruation. Jobbigt.
Nu blir det snart slut på detta: då ska jag sätta mig på en buss och hoppas på att komma hem hel och hållen. Där ska jag ta lite ipren, duscha varmt, sen kallt och sen gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0