Matte, det är jag eller epilatorn!

- Välj!

Det var ungefär vad Conny sa igår när jag tog fram epilatorn för att lida lite pin. Han sitter på bordet och varje gång han kommer åt så slår han inte på maskinen och ser allmänt uppretad ut. Min lilla (eehh....okej, gigantiska) kille som ALDRIG surar. Han hatar verkligen epilatorn. Efterår undersöker han både ben och maskin för att vara säker på att faran är över för denhär gången. Men det slår verkligen aldrig fel - varje gång man kör igång den är han där och ska....ja, vad han egentligen vill åstadkomma är jag lite oklar på.

Och nu har även den lilla kissen upptäckt hur spännande det är med tvättmaskinen. Så nu är det två håriga små rumpor som sitter som klistrade bredvid tvätttmaskinen när man sätter igång den. Som bio för katter. Galningar. Torktumlaren är dessvärre inte lika rolig eftersom den innebär att allt bli lite statiskt inne i tvättstugan. Statisk luft = katter som är rundare än vanligt.

Näe, bara 2 timmar och 20 minuter kvar på jobbet. Sen blir det mysmiddag och lite film ikväll. Imorgon är det klättring med en viss P. Happy Happy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0